KÖPEĞİNİZDE OLUŞAN ALERJİLERİ TEDAVİ ETMENİN YOLLARI

KÖPEĞİNİZDE OLUŞAN ALERJİLERİ TEDAVİ ETMENİN YOLLARI

Ankara 'da bulunan veterinerlerin de belirtiğine göre, bir veteriner hekimi en çok zorlayan rahatsızlıklardan bir tanesi köpeğinizin sahip olduğu alerjiler. Ancak artık günümüzde alerjik bir deriye sahip olan köpekler için de yeni ürünler olduğunu sizlerle paylaşmak istiyoruz.

Köpeğinizin çeşitli alerjilere sahip olması hem sahipleri hem de köpekleri için oldukça zorlu bir süreçtir. Çünkü alerjilerin tedavisi çok sık gerçekleşmesi gereken veteriner ziyaretlerine ihtiyaç duyar. Bunun yanı sıra pek çok ilacın köpeğinize içirilmesi veya uygulanması gerekir.

Veterinerler ise alerji tedavilerinde kesin sonuç alabilmek için çok farklı yöntemleri denemek ve uygulamak zorunda kalırlar. Bunun için öncelikle kaşınmayı önleyecek ilaçlar tavsiye edilir, ardından direk hayvanın derisine uygulanan spreyler, şampuanlar ve kremler denenir. İlerleyen aşamalardaysa cildi koruyucu özelliklere sahip çeşitli yağ asitlerinden elde edilmiş ürünler kullanılır. Hatta bu tedaviler doğru seçilmiş bile olsa, etkilerini göstermeleri ve alerjiyi ortadan kaldırmaları bir kaç ay sürer.

Bu sebeplerden ötürü, köpeklerde uygulanacak tüm yeni ve gelişmiş alerji tedavileri her zaman sevinçle karşılanır.

İşte bu yeni tedavilerden birisi de hücreler arasında ki iletişimi sağlayan sitokinin üretimini kesintiye uğratan ve alerjilerden dolayı oluşan kaşıntıların ve şişliklerin önüne geçen bir uygulamadır. Köpeğinizin alerjilere sahip olduğunu gözlemlediğiniz veya bildiğiniz her durumda veteriner hekiminize başvurduğunuzda faydalanabileceğiniz bu yeni tedavi de böcek ısırıkları, yiyecekler ve benzeri nedenlerden meydana gelen kaşıntıları ilk 4 saat içerisinde kontrol altına almanızı ve 24 içerisinde de kaşıntının ortadan kalkmasını sağlayabiliyorsunuz.

Eğer sizler de uzun zamandır köpeğinizin bu gibi alerjik rahatsızlıklardan dolayı yeni bir tedavi uygulanması gerektiğini düşünüyorsanız, size en yakın Ankara veterineri ile iletişime geçebilirsiniz.