Esat Veteriner Kliniği

Bilgi

Genel Bilgi

Esat Veteriner Kliniği - Küçükesat Ankara Veteriner

Amatör bir ruh ve profesyonel bir çalışma anlayışı ile 1993 yılında Esat Veteriner Kliniği olarak başladık çalışmaya. Her geçen gün artan bilimsel tecrübemiz, makine parkımızı da büyütmeyi gerektirdi. Bugün renkli doppleri, eko kardiyogramı, endoskopi- atroskopisi, EKG si, hasta başı monitörü, yoğun bakım birimi, yeni doğan ünitesi, laboratuarı, ameliyathanesi ile gıpta edilen klinikler arasında yer almayı başardık Esat Veteriner Kliniği olarak.

Esat Veteriner Kliniği olarak biz sizden aldığımız gücü, ışığı ve enerjiyi size en iyi ve en güzel şekilde döndürmeyi amaç edindik.

Bu amaç içinde her geçen gün kendimizi yenileme gayret ve çabası içindeyiz.

Amacımızda, sloganımızda belli : “ Bİ DÜNYA MUTLULUK''

Kliniğimizde krioterapi uygulanmasına başlanmıştır. Krioterapi dokuların dondurularak ortadan kaldırılmasıdır. Özellikle yaşlı kedi ve köpeklerde oluşan senil benlerin ağrısız bir şekilde ortadan kaldırılmasında kullanılır. Uygulama sonrası oluşan krio aşısı sayesinde de tekrar oluşumlarının önüne geçilmektedir.

Hizmetler

Anestezi Aşılama Cerrahi Müdahaleler Check Up Diğer Hayvanlar Diş Tedavileri Düzenli Hasta Takip Endoskopi Evcil Kuş Muayeneleri Evde Muayene ve Aşılama Göz Tedavileri Hasta Yatış
Hayvan Banyosu Kedi Maması Kediler Kısırlaştırma Köpek Maması Köpekler Krioterapi Kuşlar Laboratuvar Micro Cip Uygulaması Muayene Ortopedik Operasyonlar
Paraziter Tedavi Pet Kuaför Pet Ürünleri Radyografi Renkli Doppler Röntgen Tam İdrar Tahlili Tam Kan Sayımı Traş USG Yeni Doğan Ünitesi Yoğun Bakım

Geçerli Kredi Kartları

Visa, Mastercard, American Express

Pazartesi 09:00 - 20:00
Salı 09:00 - 20:00
Çarşamba 09:00 - 20:00
Perşembe 09:00 - 20:00
Cuma 09:00 - 20:00
Cumartesi 09:00 - 20:00
Pazar 11:00 - 17:00

Harita

Genel Bilgi Yazısı

Esat Veteriner Kliniği - Küçükesat Ankara Veteriner

Bu amaç içinde her geçen gün kendimizi yenileme gayret ve çabası içindeyiz.

Amacımızda, sloganımızda belli : “ Bİ DÜNYA MUTLULUK''

Ankara Küçükesat - Esat Veteriner Kliniği - Veteriner Klinikleri